torsdag 21 juni 2012

Äntligen sommar!

Hejsan!
Äntligen sommar och vi har varit ute på betet ganska länge nu. Känns helt underbart!
Jag vet att ni människor klagar på att det är för kallt men vi tycker att det är ganska lagom nu. Inte så mycket mygg och flugor än men de kommer väl snart...

En god nyhet är att matte äntligen fotograferat mej och hon ska äntligen lägga ut min på bild på hemsidan. Spök-kossan Jamina är ju fortfarande kvar där.... men snart så blir det en vacker sommarbild av mej istället.

I övrigt händer det inte så mycket för en kossa, tänker nog många...Men imorse då var det livat.
Tre av mina vänner smet ut från hagen, men då blev husse arg. En av dem kom in ganska snabbt men de två andra gjorde en extra sväng. Jag ville också ut och springa lite men då står matte där med en golvmopp och motar in mej. Tråkiga människa tänkte jag aldrig får man ha riktigt roligt. ;)


Får väl passa på att önska en trevlig midsommar!!

Kram Lill-Fröjda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar