onsdag 15 februari 2012

Sorg i lagårn...

Hejsan..

Jag heter Lill-Fröjda och för er som kommer ihåg så var den första blogg-kossan på vår gård Fröjda. En vacker ko som till och med hade sina horn kvar. Jag är hennes enda dotter ( har haft 3 äldre bröder) .
För länge sedan när Fröjda dog skulle jag få ta över den här bloggen bara jag blev större. Nu har den dagen kommit och det är för att tyvärr så dog Jamina. En av våra vackraste kor! (även om hon var av rasen SLB, jag är ju en SRB) Jättetråkigt att Jamina inte orkade längre. Hon blev bättre av operationen men sedan blev det något tok igen så hon orkade inte mer...

Matte var ut och knäppte kort på mej häromdan men då förstod jag inte vad det var frågan om så hon får faktiskt ta ett bättre kort där jag gör mej bättre.
Ja men då får jag väl avsluta med att jag tackar för förtroendet att sköta bloggen och önska er en trevlig kväll.

Kram Lill-Fröjda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar